Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web

Novinky

 

Omlouvám se ale nemáme čas na aktualizaci stránek ,, Náš tým se snaží absolvovat celý šampionát Safari Cup a na stránkách http://safaricup.cz/ se můžete informovat jak si stojíme.... ve foto galerii naleznete pár fotek z posledního dvoudenního závodu :)

Kastle pro rok 2012

Pro nový rok se náš tým rozhodl vstoupit do nových barev 

druhý a třetí závod jsou již minulostí
    Po nějaké době se opět hlásíme s aktuálními novinkami v našem týmu. Absolvovali jsme druhý a třetí závod safari cupu a přinášíme jejich shrnutí.
 
    Druhý závod s názvem rally Venezia se jel na trati v Benátkách, která byla přes zimu rozšířena o nový a velmi náročný úsek. Bohužel kvůli zranění kolene se nemohl Marek aktivně zúčastnit tohoto závodu, a tak se zhostil alespoň role fotografa. Úvodní RZty se nesly v duchu poznávání nového úseku. Dobře se v tomto ohledu vedlo Fandovi, který konečně přiměl svůj Focus pořádně zatáčet a po polovině rally mu patřila krásná 12. pozice. Naopak s novým úsekem se neskamarádil ani Matěj ani jeho auto, a tak se při průjezdech touto velice technickou pasáží spíše trápil (po 4. RZ 28. místo). Oba naši borci však dokázali v druhé polovině soutěže zabrat a posunuli se pořadím vzhůru. Fanda se po vyrovnaném boji s Petrem Bartošem a Adamem Brentnerem dostal na 11. místo (3. místo v juniorech), které bylo více než uspokojivé. Matěj dokončil na 25. pozici (6.místo v juniorech) a dokázal, že to jde, když se chce. V Benátkách se sešla konkurence 32 posádek, z nich byl nejrychlejší Petr Musal, druhý byl Marek Střihavka a třetí místo vybojoval Frantin Doležal. Faktem je, že Safari Cup ještě tak široké startovní pole nepamatuje.
 
     Třetí závod hostila královédvorská traťa jestliže v Benátkách byl rekordní počet startujících, tak hned zde byl rekord zlomen, a to 36 auty na startu soutěže. To slibovalo těsné souboje o každé místo a každá chyba v cíli hodně mrzela. Konečně už mohl náš tým startovat v plném počtu a čekalo se na porovnání Fandy, který v Benátkách ukázal, že umí jezdit efektivně, a Marka, který se poprvé po zranění postavil na start. Vstup do soutěže se vůbec nepovedl Fandovi a 20. místo bylo trochu zklamáním. Markovi se naopak první RZ povedla více než dobře a zajel 13. čas. Matěj také nezačal špatně a 27. místo v první RZ bylo velmi sympatické. Další průběh ovšem nabral opačný směr oproti první RZ. Zatím co Fanda RZ co RZ šplhal pořadím nahoru, Marek se trápil s pneumatikami, u kterých se během úvodních RZ vpodstatě ztratil vzorek a s ním i přilnavost. Po 4 RZ vypadalo umístění tak, že Fanda se posunul až na 12. příčku, Marek naopak klesl na 16. příčku. Jedině Matěj si držel své tempo na 28. příčce. To ale ještě na všechny čekaly ještě 4 RZty. Během poledního servisu mezi 4. a 5. RZ se Fanda rozhodl vyměnit pneumatiky a jeho dosavadní obutí si půjčil Marek. To se ukázalo jako dobrý tah pro Marka, ale ne až tak dobrý pro Fandu. Nicméně Markovi asi nebylo přáno, jelikož v pété RZ po úžasné jízdě se zhruba uprostřed této RZ odporoučela pravá přední poloosa u jeho Focusu. A to znamenalo nejen zpackanou RZ, ale ještě penalizaci za nepovolený servis, a to vše ve výsledku znamenalo propad na 18. místo a docela velkou ztrátu na jezdce před sebou. Ovšem v šesté RZ dokázal Marek plně využít potencionál těchto pneumatik, stáhl 15 sekundové manko a dostal se na 17. místo, přičemž na 16. ztrácel méně než půl vteřiny. Fanda se díky této výměně pneumatik propadl na 13. místo a na Petra Bartoše na dvanáctém místě strácel 6 vteřin. Matěj se během 6. RZ vyhoupl na 26. místo a stále tak živil naději na svůj pravidelný bodový příděl. V odpoledním servisu mezi 6. a 7. RZ proběhla u nás v týmu opět pneumatiková rošáda a úkol do posledních dvou RZ byl jasný  - posunout se dopředu. Marek se posunul na 16. místo už v 7. RZ a zároveň si vybudoval bezpečný náskok do posledního testu. Fanda dokázal smazat pouze část náskoku Petra Bartoše, a tak se čekal na závěr velký boj. Matěj se bohužel propadl zpět na 28. místo, a tak také dojel až do konce (7. místo mezi juniory). Marek sice stáhl v poslední RZ 8 vteřin z náskoku patnáctého Ondry Mináře, ale i tak bylo mezi nimi stále bez mála 20 vteřin, takže 16. místo (4. místo v juniorech) nakonec možná je i úspěchem. Petr Bartoš příliš nezvládl poslední RZ, to nahrálo do karet Fandovi, který nejen že stáhl svou ztrátu, ale vypracoval si i 1,5 vteřinový náskok a poprávu pak obsadil celkově 12. místo (3. místo v juniorech). Celkovým vítězem se stal Frantin Doležal před svým týmovým kolegou Dejwem Mišalkem a třetím Petrem Pavlátem.
 
Fotky z obou závodů najdete ve fotogalerii. A kompletní výsledky ZDE.
333racing
8. 4. 2011
nejistý první krok
O uplynulé sobotě se konal první letošní závod Safari Cupu a náš tým u toho samozřejmě nemohl chybět. Soutěž nesla název Umpit rally a jela se ve Dvoře Králové n. L. Na úvod je třeba zmínit, že se na start se postavilo rovných 33 závodních speciálů a i přes to, že to ráno s počasím nevypadalo zrovna růžově, tak se ještě před první RZ vyčasilo a závod mohl v klidu začít. Už první RZ ukázala, v jaké je kdo formě. Naše barvy zůstaly trochu za očekáváním, a to především díky technickým problémům. Matěj nedokončil hned několik RZ, a to vinou jeho pohonných šestičlánků, které se rozhodly, že mu nedopřejí. Ale když technika fungovala, zajížděl Matěj sympatické časy v první polovině třetí desítky a v cíli z toho bylo 26. místo (7. místo junioři). Kvůli problémům s vypínačem Marek málem vůbec neodstartoval do první RZ, ale porucha časomíry ho naštěstí zachránila. I tak se ale na jízdě projevila dlouhá zimní pauza a 16. místo před poslední RZ bylo celkem uspokojivé. Ovšem v poslední RZ se opět ozval již zmíněný vypínač, kvůli kterému Marek na poslední RZ strávil odhadem o 3 minuty více, než musel, a aby toho nebylo málo, tak dvě zatáčky před cílem přišel u svého focusu o pohon zadní nápravy a tím i o možnost brzdit. To vše v konečném zúčtování znamenalo 24. místo (6. místo junioři) a značné zklámání. Technické problémy se nevyhnuly ani Fandovi. Ten se celý závod tak jako vloni potýkal se špatným zatáčením svého modelu, v páté RZ mu navíc vypověděl službu pohon předních kol, a tak si musel nechat dát penalizaci za nepovolený servis a závadu odstranit. Nakonec svůj focus dovezl na 21. místě (4. místo junioři) a byl tak nejúspěšnější z celého týmu. V hodnocení týmů do kterého mohou bodovat pouze Marek a Fanda skončil náš tým na 9. místě. Absolutní pořadí ovládl Jan Heřmánek s Lancii Delta, druhý dojel David Mišalko s Fordem Focus a třetí byl Marek Střihavka s Audi Quattro S1. Mezi týmy byl nejlepší Bobik team RcCČistá. Tento závod nám ukázal, že konkurence oproti loňské sezóně výrazně posílila a že musíme zapracovat na spolehlivosti našich vozů. Tak snad příště.
Naše fotky najdete ve fotogalerii. Podrobné výsledky a další fotogalerie ZDE.
333racing
31. 3. 2011
první závod
 
Právě za dva dny se opět rozběhne kolotoč závodů Safari Cupu. Na první závod se chystá náš tým vyrazit v plné síle. Celý tento týden probíhá intenzivní příprava a testování vozů, aby byly na perfektně připraveny na první start.
333racing
5. 3. 2011
kastle pro rok 2011
Už je tomu tak, právě dnes byly poprvé představeny nové kastle našeho týmu. Naše nové focusy jsou nabarveny v nových týmových barvách. Zelenou a černou jsme vybrali, protože jsou velmi kontrastní a také kvůli tomu, že jsou to barvy MONSTER energy, jehož znak se stal dominantou našich kapot.  V roce 2011se opět stává prioritou Safari Cup a možná se objevíme i v některých závodech jiných šampionátů. Fotky nových kastlí najdete ve fotogalerii.
333racing
28. 2. 2011
nový vzhled
Jak jste si určitě všimli, naše webové stránky procházejí značnou proměnou. Ta už bude za nedlouho hotova, stejně tak jako týmové kastle pro rok 2011, na kterých se usilovně pracuje. Představení nových vozů by mělo proběhnout do konce tohoto týdne.
333racing
4. 2. 2011
rok 2011??
image
Náš tým v letošním roce spojí síly se známou a uspěšnou značkou Ford. Získali jsme dva Focuse WRC, které v minulých letech jezdily v  barvách továrního týmu. Oba vozy prošly přes zimu repasí a budou plně připraveny se opět postavit na start rychlostních zkoušek. Samozřejmě že jejich zbarvení se změní do barev našeho týmu, které budou naprosto odlišné než dosud. Tato změna přinese i změnu vzhledu našich webových stránek, ale o tom zas příště.
333racing

19. 10. 2010

a v Safari Cupu je dobojováno

Přesně tak, v sobotu 16. 10. se jel letošní poslední závod započítávaný do Safari Cupu. Byla jím rally Perugia, která se jela na dobře známých tratích v Benátkách poblíž Hradce Králové. Závěr sezony si nenechal ujít nejen celý náš tým, ale ani téměř kompletní špička Safari Cupu. Jedinou výjimkou byli Dejw Mišalko a Frantin Doležal , kteří měli takříkajíc své jisté, a tak přijeli pouze v roli diváků. 
    Už před závodem bylo při pohledu na tabulku průběžného pořadí jasné, že se na trati bude ještě bojovat. Největší boj se čekal mezi Markem Střihavkou a Vláďou Krejčíkem, kteří soupeřili o konečné třetí místo. Další otazník visel nad třetím místem v kategorii juniorů. Tam na tom před startem byl o 5 bodů lépe Marek a druhým kandidátem na třetí místo byl Patrik Novák. Trať byla jemně poznamenána nočním deštíkem, a tak byly i na závěr sezony těžké podmínky nejen pro jezdce, ale i pro jejich stroje. Na start se postavilo 23 jezdců, ale již od první RZ jednoznačně kraloval Petr Pavlát, který svou Toyotu Celica provedl nejrychleji sedmi z jedenáczi RZ, a stal se tak jasným výtězem. Druhý Marek Střihavka za ním zaostal o půl minuty a zajistil si celkové třetí místo. Na třetím místě dokončil Vláďa Krejčík, který tímto výsledkem skončil v celkovém pořadí na nepopulární čtvrté příčce. Nejlépe z našich si vedl Marek, který se v několika RZ dostal do první desítky a jeho nejlepším výsledkem bylo šesté místo v druhé RZ. Ale dvě zpackané RZ způsobily to, že se Marek musel smířit s 11. místem. Přesto je to jeho nejlepší umístění vůbec. Fandu opět párkrát potrápil jeho letitý Focus a nakonec obsadil 17. místo, ale v jednotlivých RZ dokázal že by mohl i lépe. Matěj znovu ukázal že se závod od závodu zlepšuje a jeho 21. místo je toho důkazem. V kategorii juniorů dominoval Filip Musal, na druhém místě byl Marek, který si tak zajistil celkově třetí místo v této kategorii, a třetí byl Patrik Novák. Fanda skončil čtvrtý a Matěj pátý. Kategorii veteránů ovládl Petr Pavlát před Petrem Musalem a Vlastimilem Brentnerem. Po závodě se všichni přesunuli do místní hospody, kde proběhlo vyhlášení výsledků celé sezony. Vyhlašování doprovázela skvělá nálada a dobré jídlo i pití. Marek se v celkovém pořadí umístil na patnáctém místě a v juniorech obsadil 3. místo. Fanda byl celkově klasifikován na 28. místě a v juniorech byl pátý. Matěj ve své premierové sezoně, ve které odjel pouhé tři závody, obsadil celkově 42.místo a v juniorech skončil devátý. S ohledem na to, že v hlavní kategorii se letos zúčastnilo 54 jezdců a v juniorech 14, hodnotíme tuto sezonu jako povedenou. Celý tým se stále učí a doufáme, že příští rok bude ještě lepší než tento. Fotky z posledního závodu i z vyhlášení výsledků opět v sekci photos. Více zde.
333racing
17. 9. 2010
v lese na jehličí
O uplynulé neděli se dvě třetiny našeho týmu zúčastnily letošního osmého závodu Safari Cupu. Tentokráte to byla Hedgehog Rally v pro nás neznámé lesní lokalitě tábora Ježkov. Ihned po příjezdu nás zdejší trať překvapila a zároveň nadchla. Byla velice technická, ale disponovala i rychlými pasážemi, kde se jezdilo na plný plyn. Další záludností byly četné kořeny, které značně znepříjemňovaly průjezd některými úseky. A jak vlastně dopadla naše "lesní premiéra"? Již v shakedownu měl Fanda potíže s řízením u svého Focusu, který měl opět ten podvozek, jenž testoval už na LSK Summer rally. Tyto problémy se však mechanikům podařilo odstranit ještě před první RZ, a tak mohl Fanda jet na plno. Marek i Fanda celý den zájížděli své standardní umístění, až na šestou RZ, kdy Fandovi došlo palivo a musel RZ vzdát. Na cílové rampě to znamenalo, že Fanda skončil na 19. místě celkově a na 5. místě mezi juniory. Marek dojel po vyrovnaném výkonu na 12. místě celkově a na 3. místě mezi juniory a výrazně se tak přiblížil k celkovému bronzu v kategorii juniorů, ale nic není rozhodnuto. Fotek moc není jelikož jsme neměli záznamovou techniku, a tak je jen pár fotek z náhradního foťáku. Kompletní výsledky a další fotogalerie najdete na stránkách Safari Cupu.
                                                                                                                                                                                                                                 333racing
10. 9. 2010
Ježkov??
Dva členové našeho týmu Marek a Fanda se o nadcházející neděli zúčastní dalšího závodu Safari Cupu. Bude jím ježkovská Hedgehog Rally. Jak už jsem, předeslal pojede se v lesní lokalitě tábora Ježkov poblíž Dvora Králové n. L. . Tento závod je pro nás naprostou neznámou, jelikož zde pojedeme poprvé a bude to pro nás táké první "lesní" rally. Věříme však, že oba naši jezdci i jejich vozy si poradí se záludnostmi tratě a zaznamenají dobrý výsledek.
333racing

1. 9. 2010
bláto a náročné RZ
Zhruba tak by se dala shrnout právě odjetá rally Napoli. Z původních 28 přihlášených se sice na start postavilo pouze 23, ale konkurence byla přesto velmi silná. Déšť výrazně poznamenal povrch tratě, a tak již od shakedownu bylo jasné, že to pro nikoho nebude jednoduché. Záludnost tratě nebyla ani tak v tom jak projet, modely neměly výraznější potíže, složité to ovšem měli jezdci, kteří měli problém svůj model následovat, aby neztratili oční kontakt, ale podmínky byly pro všechny stejné a každý se s tím musel vypořádat. Oba naši jezdci si vedli celkem dobře. Marek se od první RZ držel zhruba v polovině druhé desítky celkového pořadí a opět to vypadalo, že získá pár cenných bodů. Fanda musel pro tento závod nasadit starý podvozek, protože nový prochází dalším vývojem po zkušenostech z LSK Summer rally, to mu ovšem nezabránilo podat opět jeho standartní výkon, i když se zprvu trápil s řízením u svého Focusu, stále jel tak, jak jsme u něj zvyklí. Po třetí RZ však došlo k zásadnímu rozhodnutí, a to předělat Markův přední diferenciál. Ihned v další RZ se ukázalo, že to byl posun kupředu, ale Marek si musel rychle zvykat na zcela odlišné chování svého Lanceru. I díky tomuto se Marek postupně propracoval až na 14 místo, které však nebylo konečné, protože poslední RZ nedokončil, a stal se tak smolařem dne Petr Musal, a jak praví pravidla Safari Cupu, kdo na dokončí poslední RZ je automaticky diskvalifikován. A tak se všichni, kdo byli do té doby za ním, se posunuli o 1 místo dopředu. To znamenalo, že Marek obsadil 13. místo celkově a 3. místo mezi juniory. Pro Fandu toto znamenalo posun na poslední bodované místo, tedy osmnácté, a mezi juniory skončil čtvrtý. Ale důležité je to, že se tímto výsledkem Marek posunul na průběžné 3. místo v kategorii juniorů. Ovšem jestli bude mít možnost dotáhnout toto tažení do úspěšného konce, to je ve hvězdách. Kompletní podrobné výsledky najdete na stránkách Safari Cupu. Fotky najdete v sekci Photos.
333racing

21. 8. 2010
nový design
Dva členové našeho týmu, konkrétně Marek a Fanda, předělali před příštím závodem designy svých karoserií. Můžeme jen spekulovat, jestli to nějak ovlivní jejich výkon v nadcházejícím podniku, kterým je další část Safari Cupu Rally Napoli.  Tentokráte se závodníci sejdou 28. 8. v Benátkách poblíž Hradce Králové, aby opět změřili síly a poprali se o body do celkového hodnocení. Bohužel do tohoto klání nezasáhne třetí člen našeho týmu, Matěj, jehož Peugeot 307 WRC není od posledního závodu schopen se postavit na start. A tak doufejme, že se zbylým členům povede minimálně jako v posledním závodě. Tady je ochutnávka nového designu, více fotek najdete v sekci Photos.
333racing

29. 7. 2010
fotky a video
Právě byly přidány fotky i video z posledního závodu. Takže přejeme hezkou podívanou.
333racing

28. 7. 2010
déšť, trápení a radost v cíli
Přesně tak by se dala popsat další část Safari Cupu, kterou byla LSK Summer rally. Ta proběhla v sobotu 24. 7. na krásné trati ve Dvoře Králové n. L., která byla lehce poznamenána pátečními dešti, ale závodu to nijak neuškodilo. Na start se postavili všichni členové našeho týmu spolu s dalšími sedmnácti jezdci. A že to nikdo nebude mít jednoduché, bylo jasné už podle prvního pohledu na trať. O to těžší to měli Fanda a Matěj, kteří v pátek dokončili zbrusu nové stroje, a tohle měl být "křest ohněm" pro oba podvozky. První problém nastal hned v první RZ. Konkrétně začaly Matějovi stávkovat zadní poloosy, a tak RZ nedokončil. Fanda si sice pochvaloval chování nového podvozku, ale čas zůstal trochu za očekáváním. Marek přes drobné potíže s nedotáčivostí svého vozu dokončil první RZ na 13. místě. Matějovi se podařilo přinutit svůj Peugeot k poslušnosti, až na šestou RZ, kdy se po bočním nárazu do bariéry opět ozvala zadní poloosa, a tak RZ nedokončil, ale jinak zajížděl vyrovnané časy. Zato Fandův Ford si v sobotu postavil hlavu, jednou rameno, jednou elektronika, do čtvrté RZ vůbec neodstartoval a Fanda se celým závodem protrápil. Marek se držel na začátku druhé desítky a dvěma povedenými RZ, které dokončil na sedmém místě, se posunul po šesté RZ na 9. místo a už to vypadalo na jeho vůbec nejlepší výsledek. Ale pak přišla opět zakletá 9. RZ, ve které pár metrů před cílem zradil přívod paliva v Markově voze, a on musel RZ vzdát, což ho odsunulo na 14. místo průběžně. I v poslední RZ zajel Matěj svůj standard, a to mu stačilo na celkové 18. místo, za které získal svůj první bod do celkového hodnocení a 5. místo mezi juniory. Pozitivní je, že tato nová tvář našeho týmu se závod od závodu zlepšuje, a věříme, že brzy bude prohánět i mnohem zkušenější jezdce. Fanda se trápil i v poslední RZ a v cíli z toho bylo 17. místo celkově, za které mohl být rád a 4. mezi juniory. Marek nakonec v poslední RZ alespoň napůl zvrátil nepřízeň osudu a do cíle dovezl své Mitsubishi na 13. místě celkově a na 2. místě mezi juniory, o pouhých 9,5 sekundy před největším soupeřem Patrikem Novákem, kterého překonal až v poslední RZ. Závěrem bychom chtěli poděkovat našemu řidiči a machanikovi, díky němuž jsme se mohli zúčastnit. Fotky budou, až příjdu na heslo na Rajčeti a video zatím neslibuji. Video z rally Torino bohužel nebude kvůli vadnému záznamu.
333racing

28. 6. 2010
shrnutí rally Torino
Právě vám přinášíme reportáž ze sobotního závodu, kterého se zúčastnili všichni tři členové našeho týmu. Přesně tak tři, náš tým má totiž nového člena, a tím je Matěj Šamonil. Pro něj byla rally Torino vůbec první závodní zkušeností co se RC rally týče. Matěj se celý závod hlavně učil a nutno dodat, že jeho auto mu to vůbec neusnadňovalo. I přes to po celý závod bojoval o 28. místo s Denisou Fischerovou, ale nakonec se musel smířit s 29. místem v celkovém hodnocení a s 8. místem v kategorii juniorů, za které získal svůj premierový bod. Fandovi se jako obvjkle příliš nepovedla úvodní RZ, kde skončil až na 22. místě, ale potom se stále zlepšoval a nakonec z toho bylo 19. místo celkově a 5.místo v juniorech. Zato Marek se již od první RZ držel okolo 13. místa a udržoval si svou pozici. Ale pak přišla opět prokletá 9. RZ, ve které se dvě zatáčky před cílem ukroutila poloosa na jeho voze. Rz tedy dokončil, ale bylo jasné že s jedním hnaným předním kolem poslední RZ nezvládne, a tak si musel vzít nepovolený servis, čímž se propadl na 15. místo. Náhradní polosa bohužel nebyla, a tak museli mechanici udělat z 4x4 pouze zadní náhon a doufat, že si s tím Marek nějak poradí. S náhonem pouze zadní nápravy se opravdu nedalo pomýšlet na nějaký oslnivý čas a Marek dokončil poslední RZ na 24. místě. Ve výsledku to pro něj znamenalo 18. místo celkově a 4. místo v juniorech, což je po předchozích výsledcích zklamáním a to tím více, když náhradní poloosu měl s sebou, ale na místě, kde jí nikdo nehledal. Tímto bychom chtěli pogratulovat Matějovi, který si vedl opravdu skvěle, a také samozřejmě jeho otci, díky kterému jsme se mohli zúčastnit tohoto skvělého závodu. Fotky jsou v sekci Photos a video bude co nevidět.
333racing

24. 6. 2010
zpět do boje
Přesně tak, o nadcházející sobotě se opět oba členové našeho týmu zúčastní dalšího závodu v rámci Safari Cupu. Tentokrát celé startovní pole zavítá na překrásnou trať v Benátkách poblíž Hradce Králové. Cíle jsou opět jasné, zopakovat výsledky z minulého závodu, i když to bude o něco těžší, protože konkurence bude nabitější a rychlejší, ale právě to by nás mohlo motivovat k co nejlepším výkonům. Moudřejší však budeme v sobotu.
333racing

21. 6. 2010
dvojitý úspěch na Umpit rally
O uplynulé sobotě se oba naši jezdci zúčastnili dalšího závodu započítávaného do Safari Cupu. Opět na krásné trati ve Dvoře Králové nad Labem, která byla po nočním dešti lehce vlhká, se už v osm hodin ráno roztočila kola závodních autíček. Již v shakedownu měl Marek problém s nedotáčivostí svého auta, který se naštěstí po radě zkušeného Vládi Krejčíka, jemuž patří velký dík, podařilo odstranit. Ale pojďme k závodu, v první RZ se Marek blýskl 7. místem, což je zatím jeho nejlepší umístění v RZ, Fandovi se tato RZ příliš nepovedla a dojel v ní na 17. místě. Fanda se po první RZ oklepal a zbytek závodu podával vyrovnané výkony z čehož vyplynulo krásné 14. místo v cíli. Marek se po slibném začátku držel až do deváté RZ na 10. místě, ale rally sport je nevyzpytatelný a Marek to okusil na vlastní kůži, když mu v deváté RZ začala stávkovat vysílačka, a to znamenalo nejen ztrátu náskoku na Miroslava Fishera a Romana Horského, ale i propad na 12. pozici za oba jmenované. V desáté RZ však Marek s již opravenou vysílačkou dokázal stáhnout 13 sekundovou ztrátu na desátého Miroslava Fishera a dostal se před něj o 0,274 sekundy. Mělo se tedy rozhodnout v 11. RZ. V té se Markovi sice vyhnuly technické potíže, ale neunesl tíhu okamžiku a několikrát zbytečně ztratil drahocenné desetinky, což rozhodlo. Nakonec Marek dokončil na 12. místě se ztrátou tři sekundy na 10. a ani ne sekundu na 11. místo. Pozitivním faktem je to, že oba naši jezdci zaznamenali medailové umístění v kategorii juniorů, kde skončili 2. a 3. Fanda tedy získal svůj premierový cenný kov a Marek vylepšil svůj předchozí výsledek. Poděkování patří jak pořadatelům tak i všem zúčastněným za krásné závody. Samozřejmě nesmíme zapomenout ani na vedení týmu (naše rodiče), bez kterých bychom se nemohli vůbec zúčastnit. Fotky jsou ve své sekci a video bude co nevidět. Kompletní výsledky a další info najdete na stránkách Safari Cupu http://safaricup.ic.cz/index.php .
333racing  

 12. 6. 2010
Umpit rally
Ode dneška přesně za týden se celý náš tým vrátí na soutěžní RZ v rámci Umpit rally, která je 4. závodem Safari Cupu. Budeme tedy mít možnost opět bojovat o body do průběžného pořadí, ale hlavně nasbírat cenné zkušenosti. Samozřejmě bychom chtěli zopakovat dobré výsledky z našeho předchozího působení a možná i trochu vylepšit. Právě dnes se rozběhly obvyklé přípravy obou soutěžních vozů, které předcházejí každému našemu vystoupení na závodech. Od našeho minulého uspěšného závodu nebyl důvod dělat vyraznějsí změny na obou autech, tudíž pojedeme s vyzkoušenou technikou, která nás doufejme doveze do úspěšného cíle.
333racing

 18. 5. 2010
ohlédnutí za Safari rally
Sice s menším zpožděním, ale přece přinášíme reportáž ze Safari rally, která se konala tuto sobotu na známé trati ve Dvoře Králové nad Labem. Vzhledem k tomu, že ještě v pátek byl ohrožen náš start i pořádání celého závodu, by se dalo říct, že byl více než úspěšný. Ráno bylo sice na trati trochu vlhko, ale během dne trať oschla a příjemně svítilo slunce. Od první RZty se Marek držel na začátku druhé desítky průběžného pořadí. To mu vydrželo až do konce, když vybojoval 12. místo a získal také cenný kov za třetí místo v kategorii juniorů. Fanda si držel bodované umístění po celý závod i přes drobné technické potíže a až v poslední RZ se propadl na konečné 18. místo, za které získal svůj premierový bod. Z původních 24 jezdců dojelo pouze 22 a to díky problémům s technikou a kvůli jiným povinostem. Nám se naštěstí podobné věci víceméně vyhnuly také díky novým pohonným systémům. Doufáme, že budeme mít brzy opět možnost ukázat se na závodních tratích a opět si ověřit, jak na tom jsme ve srovnání s konkurencí. Fotky i video najdete v příslušných sekcích a podrobné vysledky a další informace na stránkách http://safaricup.ic.cz/index.php .
333racing

6. 5. 2010
Safari rally
Náš tým se 15. 5. 2010 zúčastní Safari rally, která je součástí Safari Cupu. Už máme objednánu novou nabíječku a naše vozy ještě doznávají určitých změn, které by měly napomoct k co nejlepšímu výsledku. Po menší pauze se tedy opět vracíme na soutěžní RZty a bude to také náš první závod s novými pohonnými systémy, takže se velmi těšíme.
333racing

28. 4. 2010
malý test
Přesně jak napovídá nadpis o uplynulém víkendu jsme otestovali nové pohonné systémy. První dojmy byly úžasné a auta šlapala jako hodinky. Ovšem nebyl by to test, kdyby se neprojevila nějaká závada. Naštěstí závada nabyla ani na jednom z vozů, ale na nabíječce pohonných aku packů, která po více jak roce a půl téměř nepřetržité služby odešla na věčnost. Proto neproběhl test v plné závodní zátěži, a tak náš tým shání prostředky na novou nabíječku.
333racing

19. 4. 2010
nová síla v našem týmu
Novou sílou jsou myšleny nové pohonné systémy pro oba soutěžní vozy. Po vleklých problémech a po pár zničených motorech jsme poznali, že tudy cesta nevede, a proto jsme zakoupili střídavé systémy eZrun od výrobce Hobbywing. První dojmy jsou výborné, bohužel jsme ještě neměli možnost provést ostrý test nových komponentů, ale moc se na něj těšíme. Zde je i pár obrázků ještě před vybalením.
   
333racing

 11. 4. 2010
video nebude
Musíme všem se smutkem oznámit, že slibované video z 1. RC EUROPARK PRAHA RALLY nebude. Tato skutečnost je zapříčiněna tím že se nám nepodařilo zachránit chybně nahraný záznam. Tímto se omlouváme všem, kteří se marně těšili.
333racing

11. 3. 2010
tisící návštěvník
Právě dnes překonalo počítadlo návštěvnosti na těchto stránkách hodnotu 1000 navštěv. Chtěli bychom poděkovat všem, co se o tento ,,úspěch" zasloužili.
333racing

9. 3. 2010
1. RC EUROPARK PRAHA RALLY
Uplynulou neděli se náš tým zúčastnil prvního závodu MČR v RC rally 1:10. Probuzení do -10°C nebylo sice příjemné a od rána jsme tušili, že to bude velice náročná soutěž. Již v shakedownu jsme si oveřili náročnost tratě. Celkem do závodu nastoupilo 52 posádek a to slibovalo velice pěkné závody. Po velkolepém zahájení v prostorách  nákupní pasáže následovala RZ číslo 1, a tou byla velice divácky, ale i jezdecky atraktivní tzv. ,,super speciálka". Ta se Markovi celkem povedla, když ji dokončil na 42. místě, za to Fanda měl hned na startu technické problémy, a tak odstartoval se strátou. To ho ale nerozhodilo, a obsadil 49. místo. Ani v RZ číslo 2, která byla nejdelší z celé soutěže (650m), si naši jezdci nepohoršili, naopak se posunuli vpřed. Poté přišel servis a třičtvrtě hodiny oba vozy zůstaly na mrazu. Z toho resultovalo, že Marek kvůli stávkující technice, nevyjel do 3. ani do 4. RZ, a to znamenalo propad na 49. místo průběžného pořadí. Fanda tyto RZty zvládl relativně dobře a v průběžném pořadí mu patřila 46. příčka. Při dalším servisu jsme se poučili z předchozích chyb a oba vozy jsme umístili do vyhřátého doprovodného vozidla. V 5. RZ se opět dařilo jen polovině našeho týmu. Tentokrát to byl Fanda, kdo si vytáhl pomyslnou kratší slámku a nestihl odstartovat ve svůj startovní čas díky chybě jednoho z mechaniků (ten byl samozřejmě po zásluze potrestán). Marek naopak navázal na své výkony z prvních dvou RZ a obsadil 41. příčku a posouval se vzhůru celkovým hodnocením. V 6. RZ už jeli oba jezdci na plno a umístili se na 42. (Marek) a 45. (Fanda) místě. Další servis a přišla zasadní chyba - Marek obul pneumatiky, s kterými jel první dvě RZ. Ale trať se mění a tyto pneumatiky již nebyly tak funkční jako předtím a jak známo pneumatiky jsou v rally (a to platí i RC rally) alfou i omegou, a tak přišly 3 RZty s umístěním na konci páté desítky. Tím bylo definitivně rozhodnuto, že Marek bude na 49. místě. Jako by toho nebylo pro náš tým dost, musel Fanda odstoupit ze 7. RZ pro závadu motoru a mechanikům se nepovedlo připravit jeho vůz ani do startu 8. RZ takže se, i přes skvěle zajetou 9. RZ, propadl na konečné 51. místo. 10. RZ byla opět atraktivní ,,super speciálka", kterou jeli oba naši společně. Jako kdyby se navzájem vyhecovali, zajeli své nejlepší vysledky v soutěži, a to 37.(Marek) a 39.(Fanda) místo. Po té následoval závěrečný ceremoniál, při kterém se vyhlašovali první tři z každé kategorie a první tři týmy. Na závěr bylo vyhlášeno celkové pořadí jednotlivců. Nakonec celkově zvítězil Aleš Čejchan před Frantinem Doležalem a Radkem Pavlišem. Je důležité, že víme, na co si musíme příště dát pozor a co je potřeba zlepšit. Pár foteček najdete v sekci Photos a video by se mělo objevit v blízké době.
333racing

6. 3. 2010
už zítra
Jak napovídá název tohoto článku do startu 1. RC EUROPARK PRAHA RALLY zbývají už jen hodiny. Posledních čtrnáct dní probíhalo intenzivní testování a vychytávaly se poslední mušky. Nyní už jsou přípravy ukončeny a čeká se jen a jen na zítřek. V sekci Photos si můžete prohlédnout naši techniku tak, jak se představí v Europarku.
333racing

21. 2. 2010
přihlášky odeslány
Oba naši jezdci jsou přihlášeni do vůbec prvního závodu oficiálního MČR v RC rally 1:10 elektro, který se koná první březnovou neděli (7. 3. 2010) ve štěrboholském Europarku. Pojedou se startovními čísly 104 (Marek) a 105 (Fanda). Pro oba to bude první soutěžní zkušenost na zpevněném povrchu. V těchto chvílích probíhá intenzivní příprava obou vozů a věříme, že se mezi republikovou elitou neztratíme.
333racing

2. 2. 2010
konečně videogalerie
Naše stránky konečně dostaly svou videogalerii. Zatím jsou v ní videa ze závodů, které jsme absolvovali, a věříme, že další budou přibývat.
333racing

10. 1. 2010
snííííííh
Konečně se na naši krajinu dostalo sněhu a tak jsme vyrazili otestovat jeden ze speciálů do velmi krutých podmínek. Fotodokumentace tohoto testu je v sekci Photos.
333racing

23. 12. 2009
vánoce
Přejeme veselé Vánoce a šťastný nový rok všem příznivcům a hlavně všem, kteří nám umožňují závodit.

333racing


28. 11. 2009

příjemná sobota

Právě jsme se vrátili ze Sedliště, kde se konal závod ve stylu rallycross. Už když jme dorazili na místo, prohánělo se po trati pár modelů.Trať byla pěkná, ale skrývala určité záludnosti. Jako první se představili pullingáři, a nutno podotknout, že jejich soutěž nebyla nijak nudná, zvláště pak, když nejúspěšnější z nich protáhl cílem vozík o váze více než 10 kg. Poté se dostal na řadu rallycross a přišlo pro nás velmi milé překvapení, a to takové, že Marek při své první jízdě s novým autem vyhrál a Fanda dokončil čtvrtý. Úspěch našeho týmu pokračoval, a to když pouze jednu z rozjížděk nevyhrál člen našeho týmu. V celkovém hodnocení to znamenalo, že Fanda zažil své vůbec první vítězství a Marek skončil těsně za ním na druhém místě. Závěrem bychom chtěli poděkovat pořadatelům za skvělý závod a samozřejmě celému týmu za odvoz a všeobecnou podporu. Doufáme, že se budeme moci do Sedliště někdy vrátit a zopakovat si hezké zážitky.

333racing


25. 11. 2009
další závod na obzoru
Náš tým má v plánu zúčastnit se závodu ve stylu rallycross. Ten se koná v sobotu 28. 11. v obci Sedliště poblíž Plzně. Právě vrcholí přípravy celého týmu. Doufejme, že se v sobotu počasí nakloní na naší stranu.
333racing

28. 8. 2009
nová zbraň v našem teamu
Po dlouhém vyjednávání s vedením teamu se povedlo prosadit zakoupení nového podvozku a tím je podvozek od firmy X-ray model T1FK'05. Zde přidáváme pár fotek nového vozu.
   
333racing

10. 8. 2009
a už je to za námi
V sobotu 8. 8. jsme se, jak jsme plánovali,  zúčastnili SC rally Napoli. Již od rána vládlo slunečné počasí a nálada v servisní zóně byla přátelská a uvolněná. Trať byla výborně připravena, ačkoli už v shakedownu hodně prašná. V 9:00 vyrazil do první RZ první jezdec a kolotoč 8 RZ se pomalu roztáčel. Celý závod se oba naši jezdci pohybovali na konci druhé desítky. I přes problémy s řízením u Fandova Focusu se mu povedlo dojet na pěkném 20. místě a Marek závod dokončil na 18. místě, získal tak pro sebe i pro celý team 1 bod do celkového hodnocení. Závod byl velmi hezký a dobře organizovaný. Rádi bychom se zúčastnili i dalších závodů, ale to je ještě ve hvězdách. Tímto děkujeme celému týmu a hlavně mechanikům za skvěle odvedenou práci. Fotky ze závodu najdete ve fotogalerii. Více na http://safaricup.ic.cz/
333racing
 

5. 8. 2009
už se to blíží
Náš tým se hodlá v sobotu 8. 8. 2009 zúčastnit Rally Napoli, která je součástí Safari Cupu (šampionát rc rally). Tento týden probíhá tvrdá příprava jak jezdců tak i jejich závodních speciálů. Odhalila však i nedostatky, které se doufejme podaří do závodu eliminovat. Moc se těšíme a děkujeme všem, kteří nám pomáhají.
 
333racing
TOPlist